BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Σάββατο, 3 Απριλίου 2010

No inspiration...

Όταν ξεκίνησα να γράφω αυτό το blog, τελείωνα την τρίτη γυμνασίου. Τώρα τελειώνω τη δευτέρα λυκείου. Άρχισα να γράφω γενικά και αόριστα τις σκέψεις μου, τις απόψεις μου για την κοινωνία, τους ανθρώπους... Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να αρέσουν σε κανέναν αυτά που γράφω.
Τελικά είχαν απήχηση. Σε λίγα άτομα βέβαια, αλλά είχαν. Δεν ξέρω τι έβρισκε κανείς στα κείμενά μου και του άρεσε, πάντως έχω δεχτεί αρκετά θετικά σχόλια.

Και τώρα, καθώς διαβάζω τα παλιά κείμενά μου και τα συγκρίνω με τα πιο πρόσφατα, συνειδητοποιώ ότι έχω πέσει σε... παρακμή! Και ενώ έχω δεχτεί τόσα ερεθίσματα και νιώθω τόσο έντονα την ανάγκη να γράψω, η έμπνευση δε λέει να έρθει με τίποτα!

Καλώ λοιπόν όλους τους blogger που διαβάζουν το blog μου ή τυχαίνει να διαβάσουν συγκεκριμένα αυτό το κείμενο να μου απαντήσουν στο εξής ερώτημα: Τι κάνουμε όταν η έμπνευση δε λέει να έρθει με τίποτα;

11 ψίθυροι:

dreamstealer είπε...

thn idia aporia exw k egw. kapote egrafa wres ateliwtes twra oi le3eis einai diaskorpes to kefali m k den mporw na tis valw se seira wste na dhmiourghsoun mia protash me nohma. adie3odo. einai loipon k alloi edw???

Marijuanito είπε...

G mena t grapses touto p t petixa kata tixi??xaxaxa!!egw mia lisi exo vri...ligoulaki(leeeeme tora) pioto...katharizi t kefali m,ap t asimanta k menoun t ousiastika :P

dreamstealer είπε...

poto e??? egw otan pinw den skeftomai tpt malista mono tote mporw na koimh8w k hsuxa. vevaia isws ftaiei h posothta.. :P to poto dhmiorgei ena peplo sto mualo m k ola 3afnika einai omorfa. an grafw otan pinw sigoura 8a einai asunartisies!!

Αγάπη είπε...

Marijuanito πρέπει να έχεις δίκιο! Λίγο ποτό πάντα βοηθάει! dreamstealer, δεν είπαμε να μεθύσουμε κιόλας... :P

Marijuanito είπε...

ne ne m metro..etsi..g n ksefigi t mialo ap t klouvi ts kathimerinotitas p dn s afini n skeftis.

dreamstealer είπε...

ainte sthn ugeia mas tote.. :PP

Αγάπη είπε...

Cheers, bloggers! :)

Morpheus είπε...

"Όταν το φως του φεγγαριού πέφτει στη χλόη,
Δεν ξέρω τι πράγμα θυμάμαι...
Θυμάμαι τη φωνή της γριάς υπηρέτριας
Να μου λέει παραμύθια με νεράιδες
Καθώς και την Παναγιά, ντυμένη ζητιάνα
Να περπατά τη νύχτα στους δρόμους
Βοηθώντας δύστυχα παιδιά...

Αν δεν μπορώ να δημιουργήσω, κι αυτό είναι αλήθεια,
Γιατί πέφτει το φως του φεγγαριού στη χλόη;"

(Φ. Πεσσόα)

Η έμπνευση υπάρχει παντού, από παντού μπορεί ν' αντληθεί...
Κι ακόμα κι αυτές οι στιγμές, που καταλαγιάζει, είναι χρήσιμες... Αρκεί να αποφεύγουμε τα κοινότυπα προσπαθώντας να την εξαναγκάσουμε να έρθει...
Χρειάζονται κι οι παύσεις...

Αγάπη είπε...

Έχεις δίκιο Morpheus! Αρκεί να μη μας ανησυχούν αυτές οι "παύσεις"...

Marijuanito είπε...

nai simfonw..kapios bori n antlisi ebnefsi g t otidipote apo opoudipote..alla arki n bori n tn diakrini..t provlima dn einai otan den exis ebnefsi..t provlima einai otan tin apozitas apegnosmena..to provlima einai i ebnefsi na einai brosta st matia s kai na min boris na tin diakrinis..

!sweety! είπε...

Hello...Πριν λίγο διάβασα το τελευταίο post στο άλλο σου blog.Αυτό εσύ το λες "έλλειψη έμπνευσης";Sorry,αλλά θα διαφωνήσω μαζί σου...Το γεγονός και μόνο πως εκφράζεις τόσο υπέροχα τα συναισθήματά σου,δείχνει no lack of inspiration!Πραγματικά το πιστεύω αυτό!
Τώρα,αν εσύ θεωρείς πως η έμπνευσή σου έχει πετάξει μακριά,δεν έχεις παρά να βρεις μια νέα πηγή έμπνευσης...Κάτι που θα σε κάνει να τα βλέπεις όλα απλά...Όμορφα...Simply irresistible!
Κι αν πάλι αργήσεις λίγο να βρεις αυτή τη νέα πηγή έμπνευσης,μην ανησυχείς...Μια φάση είναι,θα περάσει.Όλοι μας σε κάποια περίοδο της ζωής μας έχουμε νιώσει "ακυβέρνητοι",πιστεύοντας πως δεν υπάρχει κανένα λεπτό νήμα να μας κρατάει εδώ και να δίνει νόημα στη ζωή μας.Την έχω περάσει κι εγώ αυτή τη φάση...Μιλάω εκ πείρας!;)
Είμαι σίγουρη πάντως πως σύντομα η έμπνευσή σου θα επιστρέψει...Απλά πίστεψέ το και αυτή θα έρθει απρόσμενα για να σε βρει!

Have a nice evening!